Jinert AB är ett privatägt familjeföretag som erbjuder helhetslösningar inom lyft, specialtransporter och tunggodshantering. Idag är vi över 400 anställda från Ystad i söder till Kiruna i norr. Vi söker nu en administrativ support till vår avdelning i Skellefteå som kan verkställa dagliga administrativa uppgifter och bidra till en effektiv verksamhet.
Är du en organiserad person med förmåga att hålla ordning i alla lägen? Vill du bli en del av ett växande företag med starkt fäste inom transport- och lyftbranschen? Se hit!
Om tjänsten
Som administratör hos Sven Jinert AB har du en central roll i vårt administrativa arbete. Du stöttar organisationen på den lokala depån genom att hantera och koordinera uppgifter som är avgörande för att verksamheten ska rulla smidigt. Du kombinerar ett gediget samarbete med depåchef och transportledare med övriga funktioner i bolaget (vi har vårt huvudkontor i Skåne), det innebär en mängd varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra sig lik.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen behöver du vara en ansvarstagande person som trivs med att stötta andra. Du har ett naturligt sinne för ordning och trivs i en omväxlande miljö där du får möjlighet att bidra till företags framgång.
Tjänsten är placerad centralt i Skellefteå där vi bygger en helt ny fullserviceanläggning, måndag-fredag (07–16).
Vi erbjuder dig:
Låter det som en roll för dig? Välkommen med din ansökan till oss på Sven Jinert AB, ett familjeföretag som satsar för de kommande 30 åren.
Bakgrundskontroll ingår i rekryteringsprocessen, tillträde enligt överenskommelse.
Vi undanbeder oss vänligen men bestämt all kontakt med externa säljare, rekryteringstjänster eller annonseringslösningar.