Är du passionerad för kundservice och gillar att vara företagets ansikte utåt? Då kan vi haden perfekta rollen för dig! Vi söker dig som har erfarenhet inom kundtjänst, administration, reception och/eller service för spännande uppdrag hos våra välkända kundföretag i Stockholm.
Arbetsuppgifter
I den här rollen får du en betydelsefull uppgift i att dagligen stödja både interna och externa kontakter och leverera en kundupplevelse utöver det vanliga. Du kommer att arbeta i olika ärendehanteringssystem, inklusive CRM-system och Excel. Datorn och telefonen blir dina huvudsakliga arbetsverktyg, där kommunikation sker via chatt, e-post och telefonsamtal.
Mer information om tjänsten ges vid en första kontakt, och vi anpassar rollen efter din profil och erfarenhet!
Kvalifikationer
Personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll bör du vara serviceinriktad, snabblärd och lösningsorienterad. Du är en glad och energisk person som kan hantera intensiva perioder och anpassa dig vid högre arbetsbelastning. Vi ser gärna att du är noggrann, strukturerad och har en god förmåga att återkoppla till både kunder och kollegor. Att arbeta effektivt och hantera flera uppgifter samtidigt i ett högt tempo är naturligt för dig.
Ansökan och tillträde
Detta är en tjänst på heltid, med start så snart enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.
Välkommen med din ansökan!Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.