Are you driven to provide top-notch service, create positive customer experiences, and open to relocating to Malta? Here’s your chance to grow through exciting assignments with our clients. Currently, there’s high demand for multilingual Customer Service Agents, so we’re looking for individuals with a strong interest in customer service, a technical and analytical mindset, and excellent social skills. We are seeking candidates fluent in Swedish, Norwegian, Danish, Finnish, or German for upcoming full-time roles.
Please note that this is an expression of interest for a Customer Service Agent position in Malta, meaning candidates must be open to relocating.
Example Responsibilities:
Your Qualifications:
Personal Attributes:
Benefits:
Salary: SEK 22,000-23,000 per month
Interested in learning more about these roles?
Feel free to reach out to us with any questions regarding the positions or the recruitment process. We review applications regularly, and roles may be filled on an ongoing basis, so don’t wait to submit your application!
We look forward to hearing from you! 😊
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drivs du av att ge förstklassig service, skapa positiva kundupplevelser och har möjlighet till att flytta till Malta? Här finns chansen att utvecklas genom spännande uppdrag hos våra kunder. Efterfrågan på flerspråkiga CS agenter är hög, därför söker vi dig som har ett stort intresse för kundservice, är tekniskt och analytiskt lagd samt har en hög social kompetens. Vi söker svensk-, norsk-, dansk-, finsk-, och tysktalande personer till dessa kommande uppdrag, heltid.
Vi vill även uppmärksamma att detta är en intresseanmälan för att arbeta som Customer Service Agent på Malta, det vill säga att kandidaterna måste ha möjlighet till att flytta till Malta.
Exempel på arbetsuppgifter:
· Hantera kundärenden på ett effektivt, professionellt och relationsfrämjande sätt som överträffar deras förväntningar.
· Ge tydliga förklaringar om produkter, webbplats, kampanjer och policyer.
· Uppdatera kundinformation och kontouppgifter vid behov.
· Samarbeta med bedrägeri- och betalningsteamet
· Känna till och rapportera alla misstänkta aktiviteter kopplade till penningtvätt (AML).
Din erfarenhet
· Är flytande i svenska/norska/danska/finska/tyska (modersmål eller motsvarande) och engelska (professionell nivå) i tal och skrift.
· Meriterande med erfarenhet inom kundservice
Personliga kvalifikationer
· Är flexibel och bekväm med att arbeta skift.
· Har utmärkta lyssnings- och kommunikationsförmågor, med ett empatiskt och kundorienterat förhållningssätt.
· Är organiserad och kan hålla deadlines och hantera flera uppgifter samtidigt.
· Är noggrann och kan hålla lugnet i stressiga situationer samtidigt som du bibehåller en positiv attityd.
Förmåner:
· En professionell arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling.
· Privat sjuk- och tandvårdsförsäkring.
· Dagliga kostnadsfria måltider anpassade till dina kostbehov.
· Friskvårdsbidrag.
· Ledigt på din födelsedag.
· Teambuilding- och företagsevenemang.
· Flyttpaket till Malta som inkluderar flyg och två veckors boende.
Lön: 22.000-23.000 kr/månaden
Nyfiken på att veta mer om tjänsterna?
Du får gärna kontakta oss vid frågor och funderingar kring rollerna och hur eventuella rekryteringsprocesser ser ut. Vi går igenom ansökningar regelbundet och rollerna kan komma att tillsättas löpande, vänta därför inte med att skicka in ansökan!
Vi ser framemot att höra från dig! 😊