Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Om Aten
I Aten kan du njuta av en perfekt kombination av antik historia och modern stadspuls. Utforska antika monument som Akropolis och Parthenon, promenera genom de pittoreska kvarteren Plaka och Monastiraki, och upptäck lokala marknader och charmiga kaféer. Aten erbjuder också fantastiska restauranger där du kan prova det bästa av grekisk mat och ett livligt nattliv med något för alla smaker. Med sitt soliga klimat och rika kulturliv är Aten en perfekt destination för dig som söker både avkoppling och äventyr.
Läs mer om att jobba i Grekland
Vi erbjuder
- 14 löneutbetalningar per år (2 extra månadslöner)
- Prestationsbonusar
- Bra karriärmöjligheter inom företaget (t.ex. supervisor, kvalitetsanalytiker, CSR2, tränare)
- Flyttpaket (flyg, hämtning på flygplats och boende)
- Privat sjukvårdspaket
- Tillgång till fastighetsmäklare som hjälper dig att hitta bostad
- Stöd med att öppna ett grekiskt bankkonto samt hjälp med skattepapper
Om företaget
Företaget du kommer att arbeta för är en global ledare inom kundservice, där alla anställda ses som en del av familjen oavsett var du jobbar. Vår kund sysselsätter omkring en halv miljon medarbetare runtom i Europa och hanterar kundservice för några av världens största varumärken, som Canon, Netflix och Microsoft. Vi söker nu dig som har erfarenhet av kundservice och att hantera kunder i olika situationer. Under de första fyra veckorna kommer du att få omfattande utbildning i produkten, kundservice och teknik. Därefter kommer du att hantera kundfrågor och -ärenden via telefon, e-post och chatt.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att börja en spännande resa, bidra till att skapa en positiv kundupplevelse och bo i vackra Grekland? Då ska du inte missa denna chans! Kundservice innebär att ingen dag är den andra lik – du möter alltid kunder som behöver din hjälp eller ärenden som kräver dina lösningar. Därför är det viktigt att du är problemlösningsorienterad och har en positiv inställning.
Exempel på dina arbetsuppgifter
- Ge bästa möjliga support till våra kunder via telefon och e-post i en rad olika frågor
- Förmedla korrekt, giltig och fullständig information enligt företagets rutiner
- Bygga meningsfulla relationer genom att svara på kundernas frågor på ett artigt, vänligt och professionellt sätt
- Uppnå och överträffa våra kvalitetsmål för kundservice, följa regelverk och uppfylla produktivitetsmål
- Skapa en fantastisk kundupplevelse som vi är stolta över
- Ansvara för att följa ledningens riktlinjer och ge feedback
Dina kvalifikationer
- Flytande svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska (B2-nivå).
- Erfarenhet inom kundsupport är meriterande men inget krav.
- Grundläggande datorkunskaper och utmärkta färdigheter i multitasking.
- Stark vilja att lära, vara en nyfiken problemlösare och analytisk tänkare med god uppmärksamhet på detaljer.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter, lyhördhet, och mycket goda skriftliga färdigheter. Du har även goda färdigheter i att bygga relationer.
_______________________________________________________________________________
Låter detta som en tjänst för dig så tveka inte att höra av dig med frågor och funderingar eller skicka ditt CV direkt till oss så bokar vi in en intervju.