Om IST
Över 5 miljoner användare, 450 medarbetare och 9 kontor. Från Stockholm till Schmalkalden i centrala Tyskland. Vi är Skandinaviens ledande edtechföretag!
I över 35 år har vi gjort vardagen enklare för elever, föräldrar, lärare och skolledare. Tillsammans med våra användare utvecklar vi framtidens digitala lösningar för ett bättre lärande. Vi kombinerar teknisk kompetens med arbetslivserfarenhet från skolan, och tillsammans förändrar vi världen.
Vi söker nu en engagerad Customer Support Specialist till vårt supportteam. Vill du också göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss!
Om rollenSom Customer Support Specialist kommer duatt spela en central roll i att tillhandahålla användar- och teknisk support för våra kunder. I denna position kommer du att fokusera på att lösa kundärenden via telefon och kundportal, vilket är kärnan i att säkerställa en effektiv användarupplevelse.
På supporten kommer du att vara en del av ett vänligt och professionellt team där varje individ bidrar till teamets framgång. Arbetsmiljön präglas av samarbete och ömsesidig respekt somskapar en positiv atmosfär. Supportteamet strävar gemensamt efter att överträffa förväntningar och leverera högkvalitativ service till våra användare.
Som Customer Support Specialist kommer dina huvudsakliga ansvarsområden att inkludera:
AnsökanVälkommen att skicka in din ansökan snarast, dock senast 2024-11-27. Löpande urval kan komma att tillämpas och intervjuer kan påbörjas innan sista ansökningsdatum så ansök gärna så snart som möjligt. Denna roll är en heltidsanställning.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Amra Eljami, Head of Support & Maintenance [email protected] eller vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta [email protected].
Ansökningar vill vi ha via ansökningslänken för att värna om persondataskyddet.
Bakgrundskontroller kan komma att genomföras i rekryteringsprocessen.
Vi hoppas att du vill bli en del av teamet och vi ser fram emot att höra från dig!