Receptionist till internationellt bolag i centrala Stockholm
Skicka ansökan 40 dagar kvar
Receptionist Servitör/servitris
40 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi på Middlepoint söker en engagerad servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett internationellt energibolagmitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en exklusiv och affärsmässig miljö där du får möjlighet till att sätta din prägel på högklassig service. Du är den första man möts av när man besöker kontoret och ser till att alla välkomnas på ett professionellt och serviceminded sätt. I din roll som receptionist skapar du förutsättningar för givande möten och representerar företaget utåt. Dulevererar service i världsklass till alla människor du möter och blir en del av ett litet team på kontoret som du supporterar och avlastar vid behov.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Proaktivt välkomna medarbetare och gäster
  • Diverse administrativa uppgifter
  • Telefonväxel och mail
  • Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering
  • Dukning och förberedelse inför möten på hög nivå
  • Bokningar och beställningar
  • Posthantering och bud
  • Nyckelhantering och passerkortssystem
  • Kontakt med leverantörer
  • Planering av evenemang och tillställningar

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du håller en hög nivå av service och professionalitet i alla situationer och är väl medveten om att bra service lägger grunden för bolagets relationer och samarbeten. Du har förmågan att se detaljer och lägger stor vikt vid att erbjuda det lilla extra för både medarbetare och gäster. Att se lite längre än de egna arbetsuppgifterna är en självklarhet för dig och du jobbar proaktivt för att se till kontorets behov. För att trivas i rollen gillar du att jobba prestigelöst och har ett öga för det estetiska, du tar ansvar för att hålla kontoret representativt och i toppskick.

Krav för tjänsten

  • Talar flytande svenska och engelska
  • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Bekväm med Microsoft Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: December 2024 Arbetstider: Måndag till fredag ca. kl 08:00-17:00Den här tjänsten är säkerhetsklassad, för att kunna tillträda rollen krävs en godkänd säkerhetsprövning.

Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk