Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll? Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap.
ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med bilverkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.
Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du även att bedöma garantier samt bearbeta kundreklamationer. Du kommer vidareäven att ansvara för verkstadens produktivitet och drift samt planering av mekanikernas arbetsdag. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail.
Kvalifikationer
Personliga egenskaperViktiga egenskaper för att lyckas i rollen är:
Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!