Arbetsbeskrivning
Är du en projektledare med erfarenhet av att driva digitalt förändringsarbete?
Wolters Kluwer i Göteborg söker en Continuous Improvement Lead till Service- och supportorganisationen i Skandinavien. I rollen som Continous Improvement Lead kommer du att projektleda deras digitala transformation samt förbättringsinitiativ inom avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och som förväntas pågå under 10 månader med möjlighet till förlängning.
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Hos oss kommer du att:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter har gett oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) i "världsklass", vilket vi är mycket stolta över.
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.
• Knipa en plats i vårt nätverk med andra TNG-konsulter.
Dina arbetsuppgifter
• Driva arbetet kring digitaliseringen av Service och Support i Skandinavien med fokus på vårt CRM system (Salesforce).
• Ansvara för och driva transformationsinitiativ inom Service och Support.
• Identifiera och åtgärda förbättringsmöjligheter för både Service och Support och tvärfunktionellt.
• Nära samarbete med det europeiska transformationsteamet för att utbyta best praxis och leda implementeringen av lokala projekt.
• Arbeta nära det europeiska Service och Support-teamet och fungera som en länk till den skandinaviska organisationen.
• Medlem i det skandinaviska ledningsteamet för Service och Support.
Värt att veta
Continuous Improvement Lead rapporterar till Director for Service and Support Skandinavia och kommer att samarbeta med de skandinaviska länderna (Sverige, Danmark, Norge) samt övriga Europa. Positionen ingår i det skandinaviska ledningsteamet för Service och Support.
Wolters Kluwer sitter i anrika Amerikaskjulet vid Södra älvstranden i lokaler med fantastisk utsikt och med bra kommunikationer. Du har möjlighet att arbeta hemifrån upp till tre dagar i veckan.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen som Continuous Improvement Lead behöver du några års erfarenhet av av projektledning och digitalt förbättringsarbete. Du har även erfarenhet av att driva förändringarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av systemimplementering, gärna CRM-system och det är meriterande om du har erfarenhet av Salesforce.
Du är driven och kommunikativ och har lätt för att inspirera och engagera andra. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta. Vidare är du självgående och tar gärna egna initiativ.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!