Koordinator
Skicka ansökan 169 dagar kvar
Koordinator
169 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en Koordinator till vår internationella kund i Ludvika. I denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter (till en början)vara att boka resor, hotell och hyrbilar globalt för fälttekniker. Du kommer även att registrera och ändra resebokningar, både akuta och planerade. Vidare kommer du att arbeta med kontinuerliga förbättringar av rutiner och processer. Rollen kommer att utvecklas över tid och fyllas på med ytterligare administrativa uppgifter. Arbetstiderna är måndag till fredag, kl. 07.30-16.30.

Kvalifikationer
  • Du har som lägsten avklarad gymnasieutbildning.
  • Du har3-5 års erfarenhet av en administrativ och koordinerande roll.
  • Du har goda kunskaper i Office-paketet.
  • Du är flytande ibåde svenska och engelska, i tal och skrift.
  • Det är högt meriterande om du har erfarenhet av orderhantering och affärssystem som SAP, Concur eller liknande.
Personliga egenskaper

Vi söker dig som är lösningsorienterad och positiv, med en stark servicekänsla och fokus på hög kundnöjdhet. Du har en utmärkt förmåga att prioritera och arbeta strukturerat, samtidigt som du är flexibel och stresstålig med noggrannhet i ditt arbete. Din kapacitet att hantera flera parallella uppgifter gör att du kan hålla hög kvalitet även under press. Du trivs i en teammiljö men är även självgående och tar gärna egna initiativ. Med ett stort engagemang och viljan att ständigt förbättra och utvecklas, bidrar du aktivt till verksamhetens framgång. Du är lyhörd och kommunikativ, med god social kompetens, och har dessutom ett genuint intresse för teknik och IT.

Företagspresentation

Vår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen.

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m.2025-05-25 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbetasom konsult hos vår spännande kund. Tjänsten är baserad i Ludvika, men det finns möjlighet till visst distansarbete. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-12
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre