Arbetsbeskrivning
Job description: Uppdragsperiod: 18-nov-2024 - 30-apr-2025
Responsible for support two separate teams with the administration and management of consultant-related processes.Key Responsibilities
- Keep accurate and updated records of consultant contracts and other associated documents.
- Monitor activities to ensure adherence to company policies and internal legal standards.
- Address and resolve queries from hiring managers regarding consultant engagements
- ServiceNow administration of consultant contracts, including updates, renewals, and terminations.
- Support the delivery of critical regulatory project activities
Competencies Required
- High attention to detail
- Ability to work in fast-paced environments, with regularly changing priorities
- Collaborative team player, with creative problem-solving skills
- A positive ‘can-do’ attitude
- Previous experience to contingent labor processes or other relevant people-centered activities would be highly advantageous
Om arbetsgivaren 21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar-och tjänstemannasidan.
Vi har självklart kollektivavtal och är auktoriserade hos Kompetensföretagen. Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen. För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.