Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Om rollen
Vi söker nu en serviceinriktad redovisningsekonom till ett 6 månaders vikariat till vår fina kund i Umeå. Här blir du en del av ett engagerat team där du kommer få möjlighet att växa och lära dig mer inom ekonomi-området.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid via The Place, med start den 18e nov 2024 och det kommer initialt att pågå fram till 30 maj 2025. Arbetet sker enbart fysiskt på kontoret.
Arbetsuppgifter
• Hantera inköpsordrar och kostnadsfakturor.
• Administrera företagets betalningar.
• Stötta verksamheten med frågor kring fakturor och betalningar, främst via mejl.
• Delta i den månatliga bokslutsprocessen.
Kvalifikationer
För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har:
• En examen inom ekonomi eller liknande
• Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenhet av arbete i olika affärssystem
• Tidigare erfarenhet inom redovisning och leverantörsfakturering
Vem letar vi efter?
Vi söker dig som är målinriktad, ambitiös och vill lära dig nytt. Du är strukturerad, serviceinriktad och noggrann, med en god förmåga att hantera utmaningar och kommunicera tydligt.
Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Sök tjänsten idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.