OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om CarlaVi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Bolaget grundades 2020 i Stockholm och är nu i en spännande tillväxtfas och letar därför efter en ny härlig kollega till vår Support.
På Trustpilot kan du även läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se3 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 700 omdömen och en imponerande 4,7/5 i betygOm rollenSom Customer Support Specialist ingår du i Support-teamet som bl.a. hanterar kundärenden, svarar i växeln, följer upp med kunder efter leverans. Du är ansvarig för hanteringen av de administrativa uppgifterna efter att vi har levererat bilen och har ett nära samarbete med både interna och externa stakeholders. I dina uppgifter ingår bland annat:
Vem är du?Som person är du energisk, engagerad, social, strukturerad samt drivs av resultat och långsiktig kundnöjdhet. Du har lätt att adaptera dig till kunden som värdesätter sin tid och service samt klarar av att leverera en agil, kvalitativ och friktionslös köpupplevelse. Vi ser gärna att du:
Vad vi erbjuder dig
Start: ASAPAnställningsform: Heltid och tillsvidareOrt:Huvudkontoret iStockholm och delvis vår verkstad i KungängenArbetstider: Kontorstider, 09.00-18.00, med några korta insatser på kvällar och helgerRapporterar till: Support & LogistikchefÄr du vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast.