För kunds räkning söker vi en polsktalande personalkoordinator.
Kunden är en väletablerad aktör inom svetsentrepenad på både den svenska och den internationella marknaden. Företagets personalstyrka utgörs av specialister inom svets med bakgrund från Polen, Tjeckien och Slovakien.
Din roll som personalkoordinator består av både administrativa och personalrelaterade arbetsuppgifter. Detta kan innebära tidsattestering, hantering av kund- och leverantörsfakturor samt projekt- och arbetsmiljödokumentation. Då projekt utförs runt om i Sverige kommer du även att vara behjälplig med att boka boende och samordna resor dit arbete ska utföras. Du kommer vidare att vara involverad i kommunikationen med företagets medarbetare och uppdragsgivare. Det är därför viktigt att du har god kommunikationsförmåga samt behärskar polska, svenska och engelska i både tal och skrift.
Du kommer att jobba i en liten organisation och för att trivas i rollen behöver du ha självständig och lösningsorienterad approach. Du löser problem på egen hand och har initiativförmåga att leta efter svar och lösningar.
Kundens kontor ligger i Kimstad men det finns möjlighet att jobba delvis på distans. Din närvaro på kontoret kommer dock att behövas fullt ut under upplärningstiden.
Din anställning kommer inledningsvis att vara en provanställning på InLoVe Bemanning, med avsikt att anställningen senare övergår till kundföretaget.
Färdigheter och erfarenheter:
-Svenska, polska och engelska både i tal och skrift
-Tidigare erfarenhet av arbete i entreprenadform samt arbete med personalkoordinering
-Självständighet, problemlösning
-Mycket god organisations- och initiativförmåga
-Goda IT-kunskaper inklusive Office-paketet. Meriterande om du har jobbat i Bygglet.
Välkommen med din ansökan!