Arbetsbeskrivning
Position: Kundtjänstmedarbetare
Plats: Riga, Lettland
Arbetsmodell: På plats med möjlighet till hybridarbete efter 3 månader.
Heltid eller deltid (minst 20 timmar/vecka)
Om rollen:
- Kundinteraktion: Svara på kundfrågor via telefon, chatt och e-post för en betalplattform – lösa problem snabbt och effektivt.
- Ärendehantering: Dokumentera lösningar i vårt system och säkerställ att alla ärenden hanteras inom tidsramarna.
- Kvalitet: Ge en förstklassig kundupplevelse och nå uppsatta mål för svarstider, handläggningstider och lösningsgrad.
- Teamarbete & Självständighet: Arbeta både självständigt och i team för att nå gemensamma mål och alltid vara flexibel.
Vi söker dig som:
- Talar svenska (B2) och engelska (C1) flytande, både muntligt och skriftligt.
- Har erfarenhet av kundtjänst (meriterande men ej krav).
- Är positiv, lösningsorienterad och tycker om att ge bra service.
- Har god datorvana och skriver snabbt och korrekt (minst 50 wpm).
- Är redo att flytta till Riga eller redan bor där.
Erbjudande:
- Betald startup-utbildning & professionell utveckling
-
Arbetstider:
07:30–00:30, måndag-söndag, 40 timmar/vecka
- Möjlighet till hybridarbete efter 3 månader (beroende på prestation)
- Flyttstöd till Riga
- Teambyggande aktiviteter
Förmåner:
-
Premium sjukförsäkring:
Fullt skydd för dig och din familj, inklusive hälsokontroller, tandvård, synvård, receptbelagda läkemedel, mental hälsa och mer.
-
Flexibilitet:
Möjlighet att jobba hemifrån på kvällsskift som slutar efter 21.00.