Administratör till ORTOPEDIA
Skicka ansökan 24 dagar kvar
Administratör
24 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Ortopedia Ortopedteknik AB söker en Administratör.

ORTOPEDIA bedriver vård inom ortopedteknik och läkarmottagning. Vi arbetar med alla former av ortopedtekniska hjälpmedel: ortopediska inlägg, skor, ortoser, korsetter och proteser. Vi har tre verksamheter belägna i Stockholm.


Om tjänsten

Vi utökar vårt team och söker nu en ny medarbetare till vår administration och reception! Din roll kommer till stor del att innefatta ansvar för beställningar och inventering av vårt lager av ortopedtekniska hjälpmedel. Din tjänst kommer även innefatta logistiska delar, såsom utkörning av hjälpmedel till olika akutsjukhus, leveranser mellan våra kliniker med mera. Dina arbetsuppgifter kommer därtill att b la innefatta registrering av patienter, remisshantering, kontakt med försäkringsbolag och patienter på telefon, och all annan administration som pågår dagligen.

Det är stor variation i uppgifterna, vilket kräver förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du kommer att vara ansiktet utåt så vi värdesätter en hög serviceförmåga och vilja att hjälpa våra patienter på bästa sätt.


Personliga kvalifikationer:

Till denna roll söker vi dig som trivs i en omväxlande roll, kan självständigt planera och organisera ditt arbete, tycker om att jobba självständigt såväl som i grupp och som tar stort ansvar för ditt arbete. Du behöver vara flexibel och kunna anpassa dig till olika situationer som kan uppstå. Du har en positiv attityd, är noggrann och trivs med att arbeta i högt tempo.

Intern såväl som extern kommunikation är en väsentlig del i ditt arbete, därav är det ett krav att du är flytande muntligt och skriftligt inom både det svenska och engelska språket. Du behöver ha god IT-vana och snabbt ta dig an och lära dig nya system. Körkort är också ett krav.


Vad vi erbjuder dig:

Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö, med möjlighet till utveckling och mycket lärande. Du kommer att arbeta i ett team där vi värnar om varandra. Under den första tiden kommer du få en individuellt utformad internutbildning för att lära dig arbetet på ett tryggt och effektivt sätt.

Din ansökan:

I den här rekryteringen ska du bifoga ditt CV och ett personligt brev, där vi ber dig kortfattat och tydligt bemöta kravprofilen. All kommunikation behandlas med full sekretess. Vi tackar nej till dig som säljer rekryteringstjänster eller annonser.

Startdatum: Omgående/så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
19 dagar sedan
Assistent Administrativ assistent
Idag
Solna
Heltid
Administratör Kontraktsadministratör
Idag