Plats: Östersund
Omfattning: Heltid (100 %)
Startdatum: 25 November 2024
Fujitsu söker en engagerad och duktig supporttekniker till deras Service Desk i Östersund. Är du en serviceinriktad person med tekniskt intresse och erfarenhet av IT-support eller kundservice? Då kan det här vara rollen för dig!
Om rollen:
Som 1st Line Supporttekniker kommer du att vara en viktig del av Fujitsus supportteam, där du ansvarar för att ge högkvalitativ teknisk support till deras kunder.
Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där desken har öppet 24h om dygnet alla dagar i veckan, vilket inkluderar dag, kväll och helg.
Rollen kräver att du på ett pedagogiskt och professionellt sätt stöttar kunderna via telefon, e-post och andra medier.
Övrig information
Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Barona och uthyrd till våran kund.
Resor kan förekomma i samband med utbildningar.
Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag.
På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.
Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström ([email protected])
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder.
I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet.
Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.
Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling.
Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.