Arbetsbeskrivning
Välkommen till oss på hjärtenheten! Är du serviceinriktad och söker ett ansvarsfullt och omväxlande arbete? Vi behöver nu rekrytera en administrativ assistent med bemanningsuppdrag.
Här ingår du i en stimulerande gemenskap och blir en viktig del av enheten. Här finns en slutenvårdsavdelning, läkarmottagning, ett kranskärlslaboratorium (PCI-lab) samt flera sjuksköterskebaserade mottagningar som AK, pacemaker, hjärtinfarkt och hjärtsvikt. Även forskning är kopplad till enheten. Vi jobbar i team och uppmuntrar kompetensutveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete som administrativ assistent i nära samarbete med två enhetschefer, verksamhetschef samt övriga medarbetare inom respektive enhet.
Som assistent hos oss ingår bland annat schemaläggning, att sköta bemanning vid frånvaro, schemaarbete i Heroma, fakturahantering och andra administrativa sysslor som hotellbokningar och resebeställningar mm.
KVALIFIKATIONER
Administrativ gymnasieutbildning, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta med personaladministrativt system Heroma och/eller med patientadministrativt system Cosmic. Erfarenhet av att arbeta med statistik i Excel är också meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, såsom att du är serviceinriktad, flexibel, professionell i din yrkesutövning, tar egna initiativ, har god samarbets- och kommunikativ förmåga och har ett förtroendeskapande arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper.
ÖVRIGT
Under förutsättning att kompetenskrav är uppfyllda ges företräde vid behov av omplacering samt till tillsvidareanställda inom regionen och företrädesberättigade enligt LAS.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
http://www.regionjh.se