OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Brinner du för kundservice och gillar att hjälpa människor samtidigt som du har en naturlig känsla för försäljning? För vår kunds räkning söker vi nudig som vill vara en del av ett engagerat team inom TV och bredband.
Om företagetHär får du möjligheten att arbeta med en ledandenordisk leverantör av TV- och bredbandstjänster, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar företagetefter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Din rollI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ge support via telefon, e-post och chatt. Du kommer att hantera allt från teknisk support till rådgivning omprodukter och tjänster. Förutom att lösa kundernas problem kommer du även att arbeta med merförsäljning genom att erbjuda lösningar som passar kundens behov, vilket gör det möjligt att påverka din egen lön via bonus.
I tjänsten kommer du primärt att hantera norsktalande kunder och vi ser därför att har grundläggandeförståelse i det norska språket – du behöver inte kunna tala språket själv. Har du redan erfarenhet av att arbeta med norska kunder är det ett stort plus.
Arbetstider och placeringTjänsten har en omfattning på 80–100 % och arbetstiderna är förlagda mellan 9–20 på vardagar och 10–18 på helger. Du kommer att arbeta varannanhelg, då det självklart utgår OB-tillägg. Kontoretligger på Backaplan i Göteborg.
Vad vi erbjuder digAnställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på sex månader. Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.
Vi på Sprioser fram emot din ansökan!