OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vill du arbeta med kundservice i en fartfylld och teamfokuserad miljö? Nu söker vi dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team hos Teleperformance i Göteborg!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är deras mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge support till kunderna via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera teknisk felsökning, att informera om tilläggstjänsterna samt att erbjuda lösningar som passar kundens behov. Det ingår ävenmerförsäljning baserat på aktuella kampanjer. På denna kundserviceavdelning arbetar du primärt med norska kunder, du behöver däremot inte tala norska själv men ha en grundläggande förståelse.
Tjänsten har en omfattning på 80–100 % och din arbetstid förläggs inom kundtjänstens öppettider, vilket är vardagar 9–20 samt helger 10–18. Du kommer att jobba cirka två helger i månaden. Kontoret är beläget på Backaplan i Göteborg.
Vad vi erbjuderDenna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!