OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om jobbet
Vi söker nu en ny medarbetare inom kundservice och teknisk support till vårt engagerade team. Har du arbetat inom dessa områden tidigare och trivs med att ge support över telefon och via epost? Vill du ha ett jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter? Då kan detta jobb vara något för dig!
Du kommer att arbeta mot flera olika branscher där din främsta uppgift är att ge support och service till våra kunder. Kundkontakten sker huvudsakligen över telefon men även via epost. Du behöver därför vara bekväm med att både prata och skriva på svenska och engelska.
En stor del av arbetet består av teknisk support, vi ser därför gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med teknisk support tidigare och trivs med den typen av arbete.
Du kommer även bland annat:
· Svara på frågor kring avtal och fakturor
· Ge råd och föreslå lösningar kring kundens problem
· Hantera felanmälningar
· Utgående samtal i form av telemarketing, försäljning, mötesbokning m.m.
Arbetet sker huvudsakligen på kontoret men det kan finnas möjlighet att arbeta hemifrån. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl. 7-19.30 samt lördagar kl. 10-16.
Om dig
Du är engagerad, lyhörd och lösningsorienterad. God kommunikation är A och O för dig.
Eftersom du kommer arbeta för flera olika kunder behöver du ha en god förmåga att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, system och riktlinjer. Att kunna återgå till en tidigare arbetsuppgift efter att ha blivit avbruten är ett måste. Du trivs med att i omgångar arbeta i ett högt tempo och då kunna hantera ett stort tryck på telefon och epost.
Du tar eget ansvar för att dina arbetsuppgifter blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ.
Du trivs med att arbeta i telefon och har tidigare erfarenhet av teknisk support samt är medveten om de utmaningar det innebär att arbeta på telefon.
Du har en mycket god system- och datorvana, det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i olika CRM system.
Om oss
Vi är ett litet företag med ett härligt och engagerat team som håller till mitt i Göteborg. Vi har arbetat med kundservice i över 40 år och är mycket stolta över den kvalitet vi ger våra kunder.
Rekrytering
Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan till: [email protected] redan idag, vi ser fram emot att läsa den.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta:
Rebecca Berklind, Kundtjänstansvarig, [email protected].