Inredningssäljare till Kontorscenter i Gävle
Skicka ansökan 19 timmar kvar
Säljare
19 timmar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss Kontorscenter är ett väletablerat företag inom inredningsbranschen som grundades 1982. Företaget har ett starkt rykte som en av Sveriges mest genuina leverantörer av möbler och inredning för kontor, hotell, restauranger, skolor, och vårdinrättningar. Kontorscenter ansvarar för hela processen från design till leverans och montering, med en kundfokuserad inställning som genomsyrar varje projekt. Teamet består av 20 engagerade medarbetare där samarbete och sammanhållning är kärnvärden. Vi söker nu en ny kollega till vårt framgångsrika team i Gävle. Läs gärna mer om oss på www.kontorscenter.se Dina arbetsuppgifter Som säljare på Kontorscenter får du ansvar för att både identifiera och bearbeta nya kunder samt hantera inredningsprojekt, särskilt inom Gästrikland. Rollen innebär att arbeta mot ökad försäljning genom att skapa skräddarsydda affärsförslag som möter kundens behov, samtidigt som du bygger långsiktiga kundrelationer och säkerställer att försäljningsmålen uppnås. Du kommer att arbeta nära dina kollegor och bidra till teamets utveckling genom att dela med dig av kunskap och inspiration. Din bas blir på vårt trivsamma kontor i Gävle, även om större delen av din arbetstid tillbringas hos kund. Denna tjänst ger dig möjlighet att arbeta med välkända varumärken inom inredningsbranschen och bli en del av ett väletablerat företag med kunniga och hjälpsamma kollegor. Rollen är utvecklande och innebär stort kundansvar i en dynamisk miljö, där spännande kundprojekt ger dig möjlighet att göra skillnad. Kontorscenter eftersträvar mångfald och välkomnar alla sökande till denna ansvarsfulla och utvecklande roll. Din profil För att lyckas i rollen söker vi en person som gillar att bygga nya relationer och utveckla befintliga relationer med våra kunder. Du tycker om att sätta upp mål för att nå resultat och du drivs av att uppfylla dem. Vi söker dig som naturligt har ett starkt affärsmannaskap. Den kreativa delen av jobbet handlar om att tillsammans med kunden hitta den bästa lösningen den miljö de vill skapa. Du kommer ha en tät dialog med kunderna det är en förutsättning att du är prestigelös och kommunikativ i ditt sätt. Du bör ha erfarenhet från en liknande bransch eller projektförsäljning inom B2B, och en förmåga att planera och prioritera säljarbetet strukturerat. Det innebär bland annat att använda CRM, affärssystem och ritprogram, samt att förbereda kundpresentationer och skapa kundspecifika lösningar. Meriterande för tjänsten är ett brett kontaktnät i regionen och erfarenhet inom inrednings- eller möbelförsäljning. Du bör trivas i en varierad roll med eget ansvar och ha en naturlig fallenhet för att skapa och upprätthålla kvalitativa och långsiktiga kundrelationer. Körkort är en förutsättning för att kunna utföra detta arbete. Ansökan Känner du igen dig i ovanstående? Sök till tjänsten redan idag. Urval sker löpande med sista ansökningsdag den 24 november 2024. I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Clockwork rekrytering, har du frågor gällande tjänsten kontakta gärna Elin Broqvist 073-351 27 47. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-07
Lön Fast och rörlig lön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk