Flexibelt extrajobb inom reception & konferens
Skicka ansökan 163 dagar kvar
Mood Manager Servitör/servitris
163 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är duen servicestjärna som är intresserad av att kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett socialt och roligt extrajobb?

Vi bemannar både fastighetsreceptioner och modernaco-working arenor i Göteborg med omnejd. Den här rollen passar dig som har tidigare erfarenhet av service och reception, är prestigelös och har god administrativ förmåga. För våra uppdrag kommer man att ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema, och för rätt person finns det goda möjligheter till vidare utveckling.

Dina arbetsuppgifter kan till exempel bestå av att:

  • Välkomna medlemmar,kunder och medarbetare
  • Ta hand om konferenser och frukost
  • Ha kontakt med leverantörer
  • Arbeta administrativt i affärs -& bokningssystem
  • Post- och fakturahantering samt bud
  • Bokningar och beställningar
  • Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
  • Ansvara för konferensrum och fika på kontoret
  • Dela ut accesser

Vidare ingår diverse administrativa sysslor, exempelvis utfärdande av nyckelbrickor för nyanställda och besökare. En av de viktigaste delarna är att du ser till att alla besökare, interna som externa, får ett professionellt och trevligtbemötande och att receptionen alltid är en välkomnande och trevlig plats.

Vi söker dig som:

  • Har ett intresse för service och att leverera kvalitet
  • Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
  • Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös. En förebild helt enkelt
  • Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
  • Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt

Om ossCarotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltids uppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, reception, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader