Junior receptionist sökes till 2025
Skicka ansökan 37 dagar kvar
Receptionist
37 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en social, organiserad och serviceinriktad person som vill ta ditt första steg in i kontorsvärlden? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu en Junior receptionist för vår kund, ett internationellt företag med ett högt tempo och spännande arbetsmiljö. Rollen är tills årsskiftet, med chans till förlängning. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa medarbetare. • Hantera växeln och upprätthålla professionell kommunikation med internationella kunder och partners. • Välkomna och assistera besökare på ett vänligt och professionellt sätt i receptionen. • Ansvara för hantering av inkommande och utgående post. • Assistera vid kontorsservice och administrativa uppgifter, såsom att sortera och administrera fakturor. • Säkerställa att kontorsytorna alltid håller hög standard och att arbetsmiljön är trivsam. • Förbereda och plocka undan vid frukostmöten och andra arrangemang. • Fylla på kaffe och hålla ordning på gemensamma köksytor. • Dela ut frukt och säkerställa att gemensamma resurser är tillgängliga för kollegor. Kvalifikationer: • Ett genuint intresse för service och att skapa en positiv upplevelse för både kunder och kollegor. • Flytande i svenska samt goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. • Strukturerad, noggrann och van vid att arbeta med ordning och reda. • En positiv, lösningsorienterad person som alltid är beredd att hjälpa till där det behövs. • Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och andra vanliga kontorsverktyg Vi söker dig som vill ta ditt första steg in i en professionell kontorsmiljö och bygga upp din erfarenhet inom administration och kundservice. Du trivs med att ha många bollar i luften och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du vågar ta ansvar, är inte rädd för att ta egna initiativ och har en problemlösande inställning. Dessutom är du flexibel och anpassningsbar, och du trivs i en internationell miljö där tempot är högt och dagarna varierande. Övrigt Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt. Tjänstens omfattning är 100% (heltid) med en tidsbegränsad anställning. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb