Arbetsbeskrivning
Vi söker en noggrann och engagerad administrativ assistent för kommande uppdrag hos en av våra kunder! denna roll kommer du att hantera bokningar, schemaläggning, administrativ support, dokumentation och korrespondens samt koordinering av möten och event. Du har tidigare erfarenhet från en assistentroll, tex inom hotell eller liknande bransch, och har goda kunskaper i administrativa system som Microsoft Office och bokningssystem. Du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad med stark organisatorisk förmåga och god kommunikationsförmåga. Erfarenhet av arbete i en dynamisk miljö med högt tempo är meriterande.
Att vara konsult innebär att du arbetar på uppdrag hos olika företag och får möjlighet att bidra med din expertis i varierande projekt och miljöer. Som konsult förväntas du snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter och anpassa dig till olika företagskulturer, vilket ger dig en bred erfarenhet och en dynamisk arbetsvardag. I den här rollen är det viktigt att du är tillgänglig för att påbörja arbete omgående, då uppdragen ofta har ett omedelbart behov av din kompetens och drivkraft.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.