Kundtjänstmedarbetare till långsiktigt uppdrag
Skicka ansökan 31 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
31 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

Vi söker nu en engagerad konsult för en roll inom kundtjänst hos vår partner, där du kommer att arbeta med direkt kundkontakt via telefon/mejl samt administrativa uppgifter som kommer att inkludera chatt på sikt. Du blir del av ett centralt team om 10 personer som stöttar bolagets kunder i hela Sverige. Det rör sig om att ta emot och administrera beställningar, svara på prisfrågor och offerter, frågor kring fakturafel samt allmänna frågor om företagets tjänster. Du kommer även att hjälpa till i arbetet med att administrera kundbilder, uppdatera kundstatistik i företagets transportsystem, samt hantera bolagets kundportal.

Sammanfattningsvis kommer ditt ansvar att innefatta:

  • Ta emot samtal och mejl där du hanterar kundärenden
  • Administrera kundbilder och uppdatera kundstatistik
  • Hantera bolagets kundportal
  • Samarbeta med kollegor på andra avdelningar för att svara på kundfrågor
Om vår partner:

Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör och samarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer.

Vi söker dig som:
  • Arbetat minst två år i liknande roll inom kundservice där du haft både telefon och mejl som redskap
  • Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem sedan tidigare
  • Besitter förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och arbetar med hög personlig struktur
  • Talar och skriver flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Rätt person för denna roll trivs med att arbeta i en högpresterande miljö där effektivitet och kvalitet är i fokus. Du är en serviceinriktad person med god förmåga att kommunicera och kan snabbt sätta dig in i kundens behov. Att arbeta strukturerat och ha en lösningsorienterad inställning är avgörande, liksom att vara bekväm med kortare samtal och snabb hantering av ärenden.

Om anställningen:

Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anställningen kommer att inledas med en introduktion där du som ny får gå bredvid kollega i samma roll och få rätt förutsättningar i arbetet.

Övrig information:
  • Omfattning: Heltid, kontorstider
  • Start: Omgående, max 1 månads uppsägningstid
  • Placering: Göteborg
  • Kontaktperson: Dino Segetalo

Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO:

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb