Administratör till Fastighetsavdelningen
Skicka ansökan 31 dagar kvar
Administratör
31 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Boliden är ett högteknologiskt metallföretag med egna gruvor och smältverk som arbetar långsiktigt med att garantera samhällets tillgång till bas- och ädelmetaller. I ett sekel har vårt arbete varit en del av de värdekedjor som format det moderna samhället. På Boliden vet vi att metallerna vi bryter och tillgängliggör kommer att spela en avgörande roll även framöver - det som spelar roll är hur vi framställer dem. Bli en del av oss och driv förändring för kommande generationer. 

Din roll:

I rollen som Administratör på Fastighetsavdelningen kommer du ansvara för beställningar av material och tjänster. Du kommer hantera fakturor och kontrollera fakturaunderlag mot beställningar, administrera entreprenörstimmar och utföra andra arbetsuppgifter inom ekonomi och administration. Du kommer även ansvara för bostadsuthyrningen och vara kontaktperson för städfrågor i Aitik. I rollen ingår utveckling och ständiga förbättringar av ditt ansvarsområde samt vid behov även hjälpa till med administrativt arbete för Fastighetsavdelningen.

Ditt team:

Du kommer arbeta i ett engagerat team där samarbete och kommunikation är centrala värden. Tjänsten avser en tillsvidareanställning med placering i Aitik. Arbetstiden är förlagd till kontorstider. Du kommer rapportera till Avdelningschef Torbjörn Ahnqvist.

Dina arbetsuppgifter:

  • Beställa material och tjänster
  • Fakturahantering
  • Administrera entreprenörstimmar
  • Bostadsuthyrning
  • Administrativt stöd för avdelningen

Ditt bidrag:

Vi ser fram emot att jobba med dig som bygger goda relationer och samarbetar bra med andra i tvärfunktionella team. Som person är du driven, noggrann och har en känsla för service. Du är en skicklig administratör och tycker om att lösa problem. Du delar även våra värderingar omsorg, mod och ansvar. Våra förhoppningar är att våra medarbetare trivs och vill stanna länge hos oss, därför ser vi till och satsa på dig som har utvecklingsambitioner.

Det är kvalificerande med...

  • Gymnasieutbildning med inriktning Ekonomi
  • Datorvana och kunskaper i Office-paketet
  • Kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift
  • Körkort för personbil

Det är meriterande med erfarenhet av fakturahantering och underhållssystemet Maximo.

Varför arbeta med oss?

På Boliden tror vi på att främja en arbetsplats där omsorg, mod och ansvar är centralt i allt vi gör. Vi erbjuder en arbetsplats där vi tror på samarbete och där det du bidrar med kommer att ha en direkt inverkan på kommande generationer. Vi är ett företag som består av ansvarsfulla och kreativa människor som alla jobbar mot samma vision; att bli den mest hållbara och respekterade metalleverantören i världen.

Ansök idag för att bli en del av något verkligt meningsfullt!

Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta mig som rekryterande chef Torbjörn Ahnqvist, Avdelningschef, 070-295 42 23, [email protected] Jag uppskattar ditt intresse!

Frågor om ansökan besvaras av vår Talent Acquisition Partner Miciel Wennström, 070-203 96 60, [email protected]

Facklig information får du av

Ledarna, [email protected]

Unionen, [email protected]

SACO, [email protected]

Sista ansökningsdag: torsdagen den 5 december 2024

Vänta inte med din ansökan då rekrytering sker löpande.

Om du är representant för ett rekryterande företag, vänligen avstå från att kontakta oss om denna annons. Vi uppskattar din omtanke.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
9 dagar sedan
Nykvarn
Heltid
Assistent Administratör Avgiftshandläggare Ekonomiadministratör Administrativ assistent
Idag