Då en av våra medarbetare går vidare till en annan tjänst inom företaget söker vi nu en engagerad och serviceinriktad receptionist som vill bli en del av vårt team. Som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för vårt företag och ansvara för att välkomna besökare samt ge stöd till våra anställda. Våra receptionister hanterar många olika administrativa uppgifter samt ansvarar för vår telefonväxel.
Dina arbetsuppgifter
Kvalifikationer och egenskaper
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom liknande roll eller funktion där erfarenhet av växeltelefoni är meriterande. Då arbetsuppgifterna innefattar en del ekonomiadministration ser vi även tidigare erfarenhet av det som meriterande. Vidare har du har en god datavana och erfarenhet av administrativa system.
Vi har dagligen många besökare hos oss, så utöver att vara serviceinriktad behöver du behärska både svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du ansvarsfull, ordningsam samt har en positiv och vänlig attityd. Att bemöta besökare och anställda professionellt är något som du ser som en självklarhet och som faller dig naturligt.
För att trivas i rollen krävs det att du är flexibel och har en förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och att du har en initiativ- och problemlösningsförmåga.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att klicka på "ansök här" i denna annons. Ansökningar som kommer in via brev eller e-mail tas tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi rekryterar löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid eventuella frågor skicka gärna ett mejl till Redovisningschef, Ulrika Hermansson: [email protected].
Sista ansökningsdag: 17 november 2024
Vi ser fram emot att höra från dig!