Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill leda och utveckla vår butik i Limhamn!
Om tjänstenDu har ett övergripande drift-och personalansvar över din butik i Limhamn och du arbetar operativt genom att vara en del i den dagliga verksamheten.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar ledning, bemanningsplanering, försäljning, nyckeltalsuppföljning och kundnöjdhet.
Parallellt med detta ska du leda och coacha dina medarbetare till att uppnå gemensamma uppsatta mål i verksamheten.
En del av ditt personalansvar innefattar även rekrytering av ny personal, såväl heltids- som deltidstjänster.
Tillsammans med medarbetarna fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val.
Att arbeta på Hjertmans är fartfyllt, utmanande och kul.
Vår viktigaste uppgift är att få fler att upptäcka och älska båtlivet.
God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften.
Tjänsten är placerad i Limhamn.
Om digDu kommer att jobba ihop med ett team som har ett stort intresse för båtliv, fritid, service och försäljning.
Du en naturlig ledare som har erfarenhet av att leda och lyfta andra, en lagspelare med förmågan att motivera och inspirera.
Du är en noggrann person som tar stort ansvar och vardagen ställer krav på att du är flexibel och gillar att hantera förändringar och nya utmaningar.
För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du brinner för:
-
Kundbemötande:
Duktig på att ta hand om kunder och ge service i världsklass.
-
Försäljning:
Tillsammans med dina medarbetare känna glädje i att hitta rätt lösningar till kundens behov.
Och att du är:
-
Strukturerad:
Förmåga att planera, organisera och kommunicera effektivt.
-
Resultatinriktad:
Fokuserad på att nå uppsatta mål och driva försäljning.
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav, du behöver ha god datavana och har du även båtkunskap så är det starkt meriterande.