Tillsammans med vår globala samarbetspartner söker vi nu en engagerad ekonomiassistent som vill bli en del av ett stort ekonomiteam i Göteborg. Här erbjuds du en möjlighet att arbeta i en internationell miljö där samarbete, prestigelöshet och processutveckling står i fokus.
Om rollenI rollen kommer du att ha en betydande roll i företagets ekonomifunktion och samarbeta tätt med kollegor inom dessa områden samt vara bidragande till utveckling och förbättring av processer och rutiner.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
För att lyckas i rollen tror vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du har en analytisk förmåga som gör att du hanterar dina arbetsuppgifter effektivt och med stor noggrannhet. Du är dessutom en social person som värdesätter gott samarbete och trivs med stötta dina kollegor vid behov.
Här blir du del av en arbetsplats med internationell prägel och en stark teamkänsla, med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Om anställningenDetta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du initialt blir anställd som konsult hos OIO med chans till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda. Möjlighet till distansarbete erbjuds två dagar i veckan.
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Om OIOVår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.