Om NorthmillNorthmill är en svensk bank med hjärtat i tekniken. 160 medarbetare i fyra länder. 2 500 handlare. 600 000 slutkunder. Målet? Att förbättra människors privatekonomi genom att vara digitala men personliga. Vi är stolta över att ha högst Trustpilot-score i branschen vilket gör denna roll otroligt viktig för oss.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
Det är våra Customer Advisors som är Northmills hjältar. Det är tack vare våra Customer Advisors som Northmill har branschens högsta betyg på Trustpilot (4,7) och det är deras insikter som gör att vi lyckas utveckla de mest användarvänliga tjänsterna för våra kunder.
På kundservice på Northmill kommer du att växa. Här arbetar du tillsammans med härliga kollegor, får utvecklas inom service och lära dig om finansiella tjänster. I rollen som Customer Advisor är ditt jobb att hjälpa Northmills kunder till en bättre personlig ekonomisk situation. Det är Northmills vision. Som Customer Advisor hjälper du våra kunder via telefon, e-post och chatt. Exempel på ärenden som du kommer att hantera är att öppna sparkonto, låna pengar eller att sänka räntan på nuvarande lån och krediter. Som Customer Advisor har du alltid kunden i fokus och med målet att ge bästa möjliga service. Det här är rollen för dig som är duktig på att bygga relationer och som drivs av att hjälpa människor.
Om dig
För att lyckas rollen tror vi att du är en lagspelare som trivs i ett högt tempo, har goda kommunikationskunskaper och alltid strävar efter att leverera service i världsklass. Vi tror också att du är en flexibel person med stor nyfikenhet, driv och uthållighet. Dessutom talar och skriver du flytande svenska och har goda kunskaper i engelska.
Det är meriterande om du har (men inget krav):
Vi erbjuder
Fun Facts
Ansök idag och bli en del av Northmill!