Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, i en fastighetsreception mitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling. Rollen som receptionist handlar om att leverera service i världsklass till alla människor du möter. Du representerar både fastigheten och företagen som sitter i huset och assisterar dessa i servicefrågor och vissa administrativa ärenden, med engagemang och en hög servicenivå.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du gillar att jobba självständigt och är duktig på att strukturera dina arbetsuppgifter. I den här rollen bemannar du både reception och konferenslokaler och behöver kunna skifta mellan olika arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten
Om Anställning Anställning: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Start: November 2024 Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!