Arbetsbeskrivning
Brinner du för att lösa tekniska problem och skapa positiva användarupplevelser?
Vill du vara med och säkerställa en stabil IT-miljö?
Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Vad vi söker:
- Minst 3 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
- Gedigen kunskap om Windows-miljöer och Office 365
- Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
- Stark förmåga att felsöka och lösa problem med hård- och mjukvara
- Erfarenhet av att installera och konfigurera datorer och programvara
- Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
- Stark serviceorientering och förmåga att förklara tekniska lösningar för icke-tekniska användare
- Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar i kunskapsdatabaser
Meriterande kunskaper:
- Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
- Erfarenhet avVmware
- Kunskap om ITIL-processer
- Erfarenhet av automation och scripting (t.ex.
PowerShell)
- Certifieringar inom relevanta områden
Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
- Mentor-program för kontinuerlig utveckling
- Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-support?
Ansök idag och bli en del av Liminity
- framtidens IT-konsultbolag!