Hallå där, scrolla inte förbi den här möjligheten! Låter enroll som Produktägare inomRetail services och Vegas hos hela Sveriges spelbolag som något för dig? Här blir du en del av vårt kreativa team som tillsammans formar framtidens kundupplevelser med omtyckta produkter som du säkert känner till. Eller vad sägs om Lotto, Stryktipset och Triss till exempel?
Har vi fångat ditt intresse för att läsa vidare? Underbart!
Vad kommer du att göra?Som Produktägare rör du dig mellan affär, teknik och användare. Du ansvarar för att utveckla de produkter och system som finns för att stödja försäljningen, kundmötet och kundupplevelsen inom vårt affärsområde Retailoch Vegas.
Du skapar, prioriterar och underhåller backlogs och maximerar värdet för kunder och verksamhet av det som teamet utvecklar. Utifrån mål och strategi deltar du i arbetet med att säkra att prioriteringen har utgångspunkt i kund-, och verksamhetsbehov såväl som teknikkrav. Du säkerställer att vi levererar högsta möjliga värde och kontinuerligt förbättrar våra processer och produkter som till exempel vårt säljstöd för säljarna och vår säljstödsportal för våra ombud med olika lösningar för att stödja och öka försäljningen.
Är du den som kommer att göra det?Vi tror starkt på din förmåga att leda och motivera teamet för att uppnå gemensamma mål. Inom ditt ansvarsområde ryms olika typer av backlogs och vi söker därför dig som har erfarenhet av att bedriva utveckling av egenutvecklade produkter och standardprodukter med stort kundfokus.
Flexibel, trygg och lätt att anpassa sig efter förändrade förutsättningar är bra egenskaper att ha då du snabbt kan behöva omprioritera i arbetet baserat på nya insikter eller ändrade affärsbehov.
Du är kontaktpersonen mellan utvecklingsteamet och olika intressenter, och är bryggan mellan IT och övrig verksamhet vid kravställning och under utveckling. Många kontaktytor med andra och en god kommunikationsförmåga är avgörande för att tydligt och effektivt kunna kommunicera med alla intressenter samt förklara krav, funktioner och ge feedback.
Utöver detta så är det några saker du har nytta av att ha med dig sen tidigare:
Något som vi ser som meriterande är om du byggt upp din erfarenhet i konsumentorienterade branscher, som t.ex. spel-, bank-, eller försäkringsbranschen.
Vi är Svenska SpelVi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla – för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället.
Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner
Om Retail & Vegas På Retail ansvarar vi för Svenska Spels ca 5000 ombud och partners, med målet att de alltid ska ges rätt förutsättningar för att driva sin verksamhet på ett hållbart och säkert sätt. Vi ska leverera Sveriges bästa kundmöte och har, på en ny och spännande marknad, en unik position med fysisk försäljning av våra spel inom sport- och turspel.
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på svenska marknaden, och vårt uppdrag är att erbjuda, och utveckla positiva spelupplevelser. Det gör vi på ett ansvarsfullt och hållbart sätt. Idag finns det drygt 1350 restauranger som har Vegas automater
Ansökan och kontaktuppgifterHar vi fortfarande ditt intresse? Kul! Då är det dags att skicka in en ansökan. Vi gör löpande urval så känner du dig redo så ska du inte vänta.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på något av våra kontor i Solnaeller Visby. Hos oss gör vi jobbet där det passar bäst - ibland är det hemma och ibland på kontoret.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Annika Camara,[email protected]
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen hittar du information här. Eller så kan du alltid kontakta vårt TA-team på[email protected]