eBite AB söker produkt- och kundutvecklare
Skicka ansökan 24 dagar kvar
Säljare Kundutvecklare Teknisk support
24 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om företaget

eBite AB är det lilla företaget som riktar sig till större offentliga kunder i Sverige. Vi utvecklar, supporterar och förvaltar applikationer som riktar sig till det offentliga Sverige. Vi tror på att inledningsvis lägga ned kraft och energi på att utveckla produkter för en begränsad marknad som, efter något års förvaltning och vidareutveckling, breddas till en större marknad. Produkter som utvecklas ska så långt det är möjligt kunna skräddarsys efter kundernas unika behov. Vi som jobbar på eBite är därför kundfokuserade och vana vid att ha en god och avslappnad dialog med kunderna för att se till att alla önskemål kommer fram i dialogen. Som anställd på eBite ges du goda möjligheter till utveckling.

Vi strävar efter att implementera automatik så långt det är möjligt men värderar säkerhet högt. Därutöver strävar vi också efter att ta del av AI-utvecklingen. Detta gör att du förväntas vara villig att byta angreppssätt för arbetsuppgifter över tid. Vi har genomfört FR2000-certifiering och siktar på att bli ISO 27001: 2022-certifierade som nästa steg. Många av applikationerna vi erbjuder har ett säkerhetsfokus, vilket gör att registerutdrag kan bli aktuellt i ansökningsprocessen.

Alla applikationer vi förvaltar erbjuder vi alltid med supportavtal där fri avhjälpning av incidenter ingår, varför kvalitet och ansvarstagande värderas högt hos våra anställda.

Arbetsuppgifter

Som produkt- och kundutvecklare kommer dina arbetsuppgifter innefatta att se till att kunder utnyttjar våra produkter fullt ut, vara delaktig i införsäljning, utbildning, kravinsamling från kunder, samt framtagande av manualer och försäljningsmaterial. Du kommer att agera som en länk mellan kunder och deras krav till våra interna utvecklare. Du kommer även att vara delaktig i supportprocessen och säkerställa och kvalificera ärenden som ska vidare till utvecklare internt. Du kommer också att vara delaktig och drivande i utvecklandet och framtagandet av nya krav för våra produkter.

Kvalifikationer

Goda kunskaper / Erfarenhet av: kundsupport, kravinsamling från kund för framtagande av lösningsförslag samt förståelse för programmering. Pedagogisk personlighet.

Meriterande: erfarenhet av offentlig sektor och större organisationer, arbete på IT-avdelning i en större organisation, ITIL-utbildning, erfarenhet av ekonomi eller bokföring, säkerhetsarbete, och programmeringskunskaper.


Största vikt läggs vid personlig lämplighet, du kan till exempel ha arbetat som säljare eller teknisk support i en tidigare roll. Högskoleutbildning är självklart meriterande, men praktisk förståelse värderas högst.

Erbjudande:

Förmånligt friskvårdsbidrag, möjlighet till delvis distansarbete. Inledningsvis ser vi gärna att du arbetar på plats för att lära känna oss och applikationerna. Våra lokaler är centralt belägna i Alingsås.

Det kan också finnas möjlighet att kombinera detta jobb med annat arbete, varför vi kan erbjuda tjänster från 50 % till 100 %.

Kontakt:

VD John Wallmyr, Telefon 0703 96 74 30, mail: [email protected]

Ansökan mailas till [email protected], märk epost med produkt- och kundutvecklare].

Viktig information till rekryteringsföretag och andra förmedlare:

Vi har valt att hantera vår rekryteringsprocess internt och kommer inte att samarbeta med externa rekryterings- eller förmedlingstjänster. Vi ber vänligen men bestämt att inte bli kontaktade av dessa aktörer, då vi fokuserar våra resurser direkt på den arbetssökande.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk