Butikschef sökes till Gateau Höllviken
Skicka ansökan 21 dagar kvar
Butikschef
21 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Butikschef till Gateau Höllviken Ett jobb som sprider glädje! Vi söker nu en butikschef till vår butik Gateau Höllviken. I rollen som butikschef kommer du att arbeta för att våra kunder ska få en fantastiskt upplevelse och att vår personal ska få en fantastisk arbetsplats! Du kommer i rollen som butikschef ha ansvar över butikens resultaträkning, försäljningstillväxt, beställningar, produktexponering, personal och andra initiativ för ständigt förbättra upplevelsen för våra kunder. Du leder, coachar och utvecklar ett härligt och motiverat team på ca: 6 anställda där ditt ansvar är att se till att varje medarbetare har rätt förutsättningar för att göra ett fantastiskt arbete. Du ansvarar över butikens resultat, nyckeltal och vidtar åtgärder för att nå och slå försäljnings- och resultatmål. Du ansvar över att butiken och produkterna exponeras på rätt sätt och att det är ordning och rent i lokalen. Vidare säkerställer du att alla anställda arbetar aktivt med merförsäljning och att alla anställda har gedigen kunskap om företagets produkter och en fantastisk känsla för kundservice. Du arbetar aktivt på en daglig basis med att utveckla och motivera butikens personal och har en förståelse att framgångsfaktorn för en lyckad butik är dess anställda. Våra produkter är av högsta kvalité, ditt arbete är att ge våra kunder och personal upplevelser i samma anda! Varför ska du välja Gateau? På Gateau arbetar idag ett härligt gäng med glada och energifulla människor som brinner för försäljning och service. Sammanhållningen är stark och vi drivs av viljan att skapa fantastiska kundupplevelser! Hos oss kommer du till ett företag som vill skapa fantastiska arbetsdagar för sina anställda och som ständigt letar nya sätt att utvecklas. Vi vinner som ett Fazer. Vad bidrar du med i teamet? Vi söker dig som har minst 2 års ledarerfarenhet i en säljfokuserad miljö, gärna från butik, café eller restaurang. Du måste ha ett brinnande intresse för att leverera utmärkt kundservice och gästupplevelse. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från att leda och utveckla team och förstår vikten av framgångsrika team. Du måste kommunicera obehindrat i svenska i såväl tal som skrift. Som person ser vi gärna att du är ansvarstagande, strukturerad och resultatinriktad. Du har en mycket god problemlösningsförmåga och god social förmåga. Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu! Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltidstjänst med 6 månaders provanställning. Arbetstider på morgon, kväll och helg förekommer i enlighet med butikens öppettider. Kollektivavtal finns med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men absolut senast 2024-12-13! Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg och inte via e-post med anledning av GDPR. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jenny Boholm via e-post [email protected] Med fokus på matupplevelser, gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika över 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra ca 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till mer än 40 länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2023 uppgick till 1,2 miljarder euro. Northern Magic. Made Real. Följ gärna Fazer på LinkedIn

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb