ARBETSUPPGIFTER
I rollen som innesäljare hos Klaravik kommer du att ha ansvar för ett antal kunder där din primära arbetsuppgift blir att hantera auktionsunderlag, sköta förhandlingen mellan vår kund och högsta budgivare i de fall reservationspriset ej är uppnått.
Vidare kommer du att via telefon etablera kontakt med nya potentiella kunder samt sköta administrativa uppgifter kopplat till nya auktioner som startar dagligen.
Du blir en del av ett härligt team och du spenderar dina dagar på kontoret vid datorn och i telefonen.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete.
Du stimuleras av den dagliga kontakten med såväl kunder som budgivare men framför allt av försäljning.
Här kommer du att ansvara för din egen budget vilket passar dig bra då vi tror att du gillar att jobba mot uppsatta mål.
Du är resultatdriven och ansvarskännande och har en god kommunikativ förmåga, där du behärskar det svenska och engelska språket väl.
Vidare tror vi att du är en prestigelös person som gillar fart och förändring samt att dina administrativa kunskaper är goda.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som innesäljare är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader.
Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik.
Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!