Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB!
SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Eskilstuna, Köping, Södertälje, Värmdö, Västervik och Örebro med huvudkontoret i Linköping.
Rollen som samordnare hos oss
Som samordnare inom SAAND Service & Omsorg är du en mycket viktig lagspelare i verksamheten och är verksamhetschefens högra hand.
De prioriterade samordnaruppgifterna är schemaplanering, personalbemanning och uppföljning av utfört arbete. Du behöver kunna hantera många bollar i luften samtidigt.
Samordnaren är en viktig länk i kontakter med handläggare, uppdragsgivare, hemsjukvård och andra externa aktörer. Som samordnare följer du fastställda rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet och företagets värderingar samt ser till att vi arbetar enligt dessa.
Kvalifikationer
För att klara av arbetsuppgifterna ser vi gärna att du har undersköterskeutbildning men gärna högskoleutbildning. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har god datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hemtjänst. Meriterande är om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Körkort är ett krav.
Din profil
Vi ser att du är strukturerad och positiv person som kan skapa delaktighet och förtroende i personalgrupperna. Du är också en ansvarsfull person med hög drivkraft som arbetar lika bra självständigt som i team.
Vidare vill vi att du är:
Övrig information
Vi erbjuder provanställning som går över i tillsvidaretjänst alternativt visstidsanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd på dagtid.
Varmt välkommen med din ansökan!