Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal.
Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 170 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
Vi söker nu en Teknisk Support-medarbetare till Northmill Flo. Det är en del av Northmill som erbjuder olika typer av kassalösningar. I din roll hjälper du våra kunder med teknisk support. Det innebär att felsöka, identifiera och åtgärda problem med såväl kassadatorer som kvittoskrivare och kortterminaler på ett snabbt och effektivt sätt. I rollen ingår förutom support till kunderna även uppdatering av manualer och lathundar, skapande av instruktionsfilmer, testande av nya versioner, samarbete med utvecklare och i vissa fall hjälp vid leverans av nya system.
Din bakgrund
Vi söker dig som tycker att det är roligt att jobba med både teknik och människor. Vi tror att rollen passar bäst för dig som har god social förmåga och trivs med att prata i telefon. Du har kunskap inom grundläggande Windows-konfiguration, nätverkskunskap och god teknisk förståelse – detta eftersom vi arbetar mycket med konfiguration och felsökning av både kassasystem och kortterminaler. Du gillar, kort och gott, att hjälpa människor och hitta lösningar på problem.
Vi erbjuder
Fun Facts
Ansök idag och bli en del av Northmill!