Som Teknisk Handläggare/ärendekoordinator innebär ditt arbete ett ansvar att ta emot, behandla samt svara på till enheten inkomma ärenden och förfrågningar. Detta arbete genomförs genom att söka och ta avstamp i interna riktlinjer samt gällande normer och lagar. En viktig del av arbetet är att hålla en dialog med kollegor för att hämta in information och remissa ärenden inför yttranden och svar. Ärenden handlar många gånger om förfrågningar från externa parter – till exempel andra myndigheter, entreprenörer eller fastighetsägare.
Arbetsuppgifter
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.