Vi på Menigo tror att den goda måltiden har kraften att bygga broar mellan människor och skapa hälsa och tillväxt i samhället. För att göra det möjligt behöver vi medarbetare som arbetar tillsammans, har en bredd i erfarenheter, kunskap och bakgrund och delar vår passion för mat. Nu bygger vi för framtiden - och du kan bli en del av den!
Din roll
I rollen kommer du tillsammans med nuvarande Office Coordinator vara ansvarig för den dagliga driften av Menigos nya kontor i Landvetter. Tjänsten innefattar att man arbetar operativt för att våra lokaler uppehåller en hög standard gällande trivsel för våra anställda och besökare.
Du är ansiktet utåt och en central frontperson för Menigos medarbetare. Vårt kontor ligger just nu i Partille men nästa år kommer vi att flytta in i nya lokaler i Landvetter. En stor del av denna roll kommer innebära i att vara delaktig i att driva och leda förändringsarbetet gällande lokaler, planera och strukturera nya arbetsrutiner och processer för det nya kontoret, samt vara delaktig vid flytten.
Denna tjänst kommer påbörjas i våra befintliga lokaler i Partille men from flytt vår 2025 vara i Landvetter.
Vad gör du:
Vem är du:
Till den här tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av serviceyrken med mycket kundkontakter och har god systemvana. Meriterande är om du har arbetat i liknande tjänst och/eller restaurang. Vi söker dig som är utåtriktad, serviceminded och initiativtagande. Du är lösningsorienterad, ansvarsfull och strukturerad och du ska kunna arbeta självständigt, men även ha en god samarbetsförmåga, då du kommer ingå i ett team.
Du har
Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderar vi högt. Vi strävar efter att vara den bästa, mest personliga samarbetspartnern för våra kunder. Vill du vara en del av vår utvecklingsresa och arbeta för att förenkla våra kunders vardag? Välkommen till oss!
För måltiden är livsviktig för våra kunder, för deras gäster och för oss på Menigo.