Customer Relations Coordinator till Samsung // Stockholm
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Koordinator
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Samsung Nordics erbjuder en spännande arbetsmiljö där innovation och teknologi möts. Här får du möjligheten att arbeta med banbrytande produkter och lösningar som formar framtiden. Vi värdesätter mångfald, kreativitet och professionell utveckling. Sök denna tjänst och låt ditt driv skapa förändring i en av världens ledande teknikföretag!

About the role:

As a Customer Relations Coordinator in Samsung’s VOC-team you will handle general complaints from customers, product liability errands, consumer board errands and recourse claims. You will also contribute to the overall processes and prevention of poor customer handlingby initiating and drive minor projects, analyzing the incoming volume and type of errands.

The type of errands that needs to be handled by the VOC team are:

  • RMA-related (refund/credit) questions
  • Claims for cancellation of purchase
  • Request for compensation or refund of direct costs
  • General Complaints
  • Approvals for Free of charge repairs
  • Questions from Call Center agents regarding warranties, complaints and other VOC-related information
  • In addition to the VOC services, tasks within the respective job skill and knowledge may be required by Samsung from time to time.

About you:

  • High understanding of Consumer Law.
  • Significant experience (5+ years) in handling complex claims, ideally within the Consumer Electronics services sectors.
  • Excellent communication and interpersonal skills to work effectively with both internal and external stakeholders.
  • You have the ambition to find out what the next step is, and to take action when needed.
  • You are confident enough to take extra steps to find the right way forward, if it is not obvious
  • You are skilled enough to steer a conversation with a customer in the right direction, and you have the sense of awareness that let you know how and when to come to a conclusion in an ongoing errand.
  • You prefer to make a phone call instead of proceeding with long mail conversations in order to sort things out and to bring an ongoing errand to an end.
  • Be a good role model for the team - Positive attitude towards Samsung products, Samsung as a brand, and Samsung customers.

Language:

  • Native in writing and speaking in one Nordic language (Finnish, Norwegian, Danish or Swedish)
  • Fluent in English, both speaking and writing

START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Jessica Andersson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: ASAP - TillsvidareANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget.

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk