Arbetsbeskrivning
Är du en administrativ person med erfarenhet av orderhantering och kundservice? Då har vi jobbet för dig!
Som orderadministratör kommer du att hantera ordrar i företagets affärssystem. Vidare kommer du hantera leverans bevakningar, vilket innebär att du kommer följa flödet av företagets leveranser. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder vilket kräver att du har ett brinnande intresse för kundservice både via telefon och mail.
Tjänsten är förlagd på dagtid, måndag-fredag hos vår kund belagd i Anderstorp.
Vi ser gärna att du kommer från någon typ av kundservice med stor vana av att jobba självständigt. Har du utbildning inom ekonomi, logistik och/eller administration är det meriterande. Vidare tror vi att du tidigare arbetat i flera affärssystem och är van vid att hantera många bollar i luften. Som person är du flexibel, positiv och tycker om varierande arbetsuppgifter, du behöver vara lösningsorienterad, ordningsam och veta hur du ska prioritera ditt arbete. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med kollegor. Vi ser att du är flytande i såväl svenska som engelska i tal som skrift.
Låter det spännande? Vänta inte, utan sök direkt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor kring tjänsten kontakta ansvarig konsultchef Johan Wallin på [email protected], vi tar inte emot ansökningar via mail!
Välkommen med din ansökan.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.