OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en produktionsberedare till vår kund. Som beredare fungerar du som den viktiga länken mellan utveckling och produktion/inköp. Din roll är uppdelad i en administrativ och en strategisk del. Den administrativa delen innebär att du hanterar och förbereder change orders för både inköp och produktion. I ditt dagliga arbete kommer du främst att arbeta i ERP-systemet Monitor, men även i PDM/PLM-systemet samt Excel. Den strategiska delen av rollen innebär att du, på sikt, kommer att bidra till automatisering av administrativa processer. Du kommer också att delta i att utveckla och implementera KPI som mäter prestandan i olika delar av verksamheten, där ERP-systemet utgör en central datakälla. Dessutom kommer du att vara involverad i strategiska beslut rörande ERP-system, informationshantering och datalagring, samt ge stöd till organisationen i frågor kopplade till ERP och KPI-framtagning. Vår kund värdesätter fysisk närvaro på arbetsplatsen då de har en dynamisk arbetsmiljö med korta beslutsvägar, men självklart finns det flexibilitet i situationer som kräver distansarbete tillfälligt.
Ansvarsområden
Du kommer att ha nära samarbete med utvecklingsingenjörer, projektledare, inköpare, produktionspersonal och ledningsgruppen för operations. Här har du en unik möjlighet att vidareutveckla denna del av verksamheten genom att ta fram och dokumentera processer, metoder och arbetsinstruktioner.
Kvalifikationer
Följande är meriterande:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.