Receptionist och kontorsassistent till medtech bolag!
Skicka ansökan 44 dagar kvar
Receptionist Kontorsassistent
44 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett medicintekniskt bolagmitt i Göteborg. Som receptionist och kontorsassistent på detta spännande uppdrag får du jobba i en professionelloch affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. Du är spindel i nätet som ser till att dina kollegor får såväl en trivsam arbetsmiljö som brett administrativt stöd,där du i din rolllevererar service i världsklass till alla människor du möter. Kontoret består av ett litet team i familjär atmosfär där varje person gör skillnad genom engagemang och ansvarstagande.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Administrativ support
  • Välkomna medarbetare och kunder
  • Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering
  • Bokningar och beställningar
  • Posthantering och bud
  • Växel och telefoni
  • Kontakt med leverantörer
  • Introduktion av nyanställda
  • Tagg- och larmhantering

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna med tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du behöver kunna hantera och prioriteraolika administrativa processer samtidigt då du kommer att stötta olika avdelningar och funktioner inom företaget. För att lyckas med det bör du vara strukturerad och självgående, du räds inte att ta saker i egna händer och har en naturlig "doer" personlighet. Kontoret är litet och familjärt och du blir en viktig kontaktpunkt för dina kollegor. För att trivas tror vi att du gillar att jobba självständigt och uppskattar att ta ansvar för utförandet av ditt eget arbete. Du trivs i en lugn arbetsmiljö där längre perioder av ensamarbete förekommer.

Krav för tjänsten

  • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Arbetat administrativt
  • Trygg med Microsoft Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Talar flytande svenska och engelska

Om Anställning Anställning: Tillsvidare men sex månaders inledande provanställning Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag ca. kl 08-17

Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb