Kundtjänstmedarbetare till ideell organisation
Skicka ansökan 28 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
28 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare för ett konsultuppdrag på heltid. Du kommer att bli en viktig del av en organisation som har ett viktigt syfte som ständigt strävar efter att förbättra världen. Här får du en varierad roll med stort fokus på service och administration. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare till vår kund kommer du att ansvara för att ge professionell service till medlemmar, givare och företag som stöttar organisationen. Frågorna rör främst insamling och marknadsaktiviteter, och du kommer hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och sociala medier. Dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta:  • Ge service och support till månadsgivare, företag och allmänheten via telefon, e-post och sociala medier. • Administrera kunddata i CRM-system och hantera övriga administrativa uppgifter. • Svara på kommentarer och förfrågningar på sociala medier. • Supportera och vara backup i reception och webshop. • Ansvara för att hantera växeln och ge stöd vid arbetstoppar tillsammans med övriga teamet. Vem är du? Vi söker dig som är lugn och trygg även i stressade situationer och har förmågan att behålla fokus och stabilitet när tempot ökar. Du är anpassningsbar och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där förändringar sker snabbt. Dessutom är du självgående och tar ansvar för dina uppgifter, samtidigt som du är en lagspelare som stöttar dina kollegor när det behövs. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Sales Force men är inget krav.  Du erbjuds Du erbjuds ett spännande uppdrag på ett meningsfullt och givande bolag. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid på 6 månader med möjlighet till förlängning på kundens kontor i Bromma. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef, Manda Kristensson på [email protected] Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Kundrådgivare Kundtjänstmedarbetare
Idag
Butikssäljare Kundtjänstmedarbetare
Idag