ARBETA PÅ GINA TRICOTVi söker nu en erfaren och engagerad CRM Manager som vill vara med och driva vårt arbete med kundrelationer till nästa nivå. Som CRM Manager kommer du att ansvara för att ta fram och implementera strategier för kundlojalitet och utveckla bolagets sätt att arbeta med kunddata.
OM TJÄNSTENTjänsten innebär att utveckla och genomföra CRM-strategier för att öka kundlojalitet och köpfrekvens.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:
VEM ÄR DU?Vi ser att du har starka ledar- och kommunikationsegenskaper med förmåga att inspirera och motivera. Vidare har du hög analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med kunddata och segmentering samt en god förståelse för kundbeteenden och trender inom mode-branschen. Du behöver ha en förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
Kvalifikationer:
VAD ERBJUDER VI?Vi erbjuder en tjänst i en dynamisk och kreativ arbetsmiljö med möjligheter att påverka och utveckla. Vi är ett bolag som värdesätter innovation och utveckling samt att du kommer inneha en central roll i vårt marknadsföringsteam. När du börjar hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor.
I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och en gedigen onboarding – du blir också en del av ett Community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt eller enligt ök. Vi tillämpar alltid provanställning på 6 månader. Vi arbetar enligt en hybridmodell, med placering på huvudkontoret i Borås.
Är du rätt person för utmaningen? Skicka in din ansökan via länken i annonsen, intervjuer och tillsättning sker löpande. Vi ser fram emot att få möjlighet att lära känna dig!