Är du redo att ta nästa steg i karriären och vara med på en spännande resa i ett snabbt växande företag? Drivs du av att skapa långsiktiga relationer och har ett stort tekniskt intresse? Om du dessutom vill utvecklas i en bransch full av möjligheter – då kan detta vara ditt nästa stora äventyr!
Vår kund står inför en spännande och expansiv fas och ser en kraftigt ökad efterfrågan på sina produkter, lösningar och tjänster. De behöver nu förstärka organisationen i region Väst med lokalisering i Göteborg. Bolaget är leverantör av infrastruktur för nätverk och sedan starten 1988 etablerat sig som en ledande svensk leverantör av produkter för data- och telekommunikation i Norden.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en utvecklande roll i en växande bransch, där du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. Du blir en del av vårt team i Göteborg, som består av flera erfarna medarbetare inom försäljning och branschen. Din roll innebär att bygga och utveckla starka kundrelationer, med fokus på att förstå kundernas behov och erbjuda lösningar som skapar värde.
Som en del av ett företag i tillväxt får du stora möjligheter att påverka, bidra med idéer och utvecklas vidare inom bolaget. Om du vill arbeta i ett erfaret team och vara en nyckelspelare i vår fortsatta resa, då är detta rätt roll för dig!
Arbetsuppgifterna består primärt av:
Din profil
VI tror att du för att lyckas i rollen som ansvarig butik/lager hos vår kund har några års erfarenhet av ett serviceyrke med fokus på kundkontakt och kundrelation. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är en fördel. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift samt arbetar obehindrat i Officepaketet.
Det är meriterande med teknisk produktkunskap ocherfarenhet av nätverksprodukter som fiberoptik, nätverkskablar och IT-utrustning. Om du har enbakgrund inom telekom, IT eller teknik är det ett stort plus.
Som person är du serviceinriktad och ser lösningar framför problem med stort driv och målfokus. Vidare är du utåtriktad, social och har förmågan att skapa förtroende och relationer. Du bidrar gärna med ett gott humör och positiv energi till både kunder, säljteamet och andra kollegor på kontoret. Du är initiativtagandeoch ärinte rädd att hugga i där det behövs.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider
Plats: Mölndal
Anställningsform: I detta uppdrag blir du anställd som konsult hos A-hub med start så snart som möjligt. För rätt person finns alla möjligheter för en långsiktig tjänst hos vår kund på sikt.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maja Wikemark vid frågor om tjänsten [email protected]