Head of Service till kontorsfastighet i Hagastaden
Middlepoint 26 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-04

Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär!

Vi söker en driven Head of Service tillLife City i Hagastaden, en kontorsfastighet i framkant och en attraktiv mötesplats för konferenser och event. I rollen som Head of Servicekommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna i huset och coachar ditt team på två medarbetare för att leverera minnesvärda serviceupplevelser och inspirerande event. Utöver det praktiska arbetet i reception och konferens har du som Head of Service även det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service, administration och personalplanering på anläggningen.

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

  • Utvecklings- och kvalitetsansvarig för anläggningen, med fokus på effektivitet, trivsel och välkomnande
  • Process- och rutinansvarig
  • Arbetsledning av personal
  • Bokning, planering, genomförande samt utvärdering av konferenser
  • Eventplanering
  • Fakturering
  • Budget- och redovisningsansvarig
  • Säkerställa servicetjänster så som post, bud, kemtvätt, catering, blommor, husaktiviteter, taxi och restaurang
  • Kontaktperson gentemot leverantörer och hyresgäster

Vem är du?

Vi söker digvars hjärta klappar lite extra för mötet med människor och att facilitera utbyte och samtal. Att bjuda in till serviceuppleveser utöver det vanliga gör du på ett varmt och personligt sätt. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och optimistisk. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och en problemlösare av rang. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare och har förmågan att se helhetsperspektivet i ditt teams arbete - för dig är det självklart attstötta där det behövs mest i verksamheten. Du är noggrann samt har ett affärsmässigt sinne och viss erfarenhet av att hantera enklare ekonomirelaterade uppgifter.

Krav för rollen

  • Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
  • Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis eventplanering, konferens, receptions- eller kontorsansvar, teamlead
  • Goda kunskaper av Office-paketet
  • Meriterande är erfarenhet avolika system så som boknings-, ekonomi-, besöks- eller ärendehanteringssystem
  • Erfarenhet av enklare ekonomiarbete

Om anställningen

Start: Oktober 2024 Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% Arbetstider: Måndag till fredag, 08:00-17:00

Du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar ute hos vår kund på Life City.

Vi tillämpar bakgrundskontroller på slutkandidater inför eventuell anställning.

Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons