Handledare och utredare kommunal verksamhet
Skicka ansökan 71 dagar kvar
Utredare Socionom Handledare Psykoterapeut
71 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren handledare och/ eller utredareinom kommunal verksamhet?

Acceptus söker just nu handledare och utredare inom kommunal verksamhetruntom i Sverige som vill ingå i vårt nätverk och ta uppdrag som utredare och/eller handledare för personal. Uppdragen varierar i omfattning men är oftast på deltid några timmar per månad.

Här får du arbeta med likasinnade specialister i ett välkänt företag med gott renommé bland såväl kunder som arbetsgivare – Acceptus har nämligen blivit utsedd till ”Great place to work”. Acceptus är ett framåtlutande företag som vill driva förändring i branschen, tillsammans med alla medarbetare och samarbetspartners.

VEM ÄR DU?

Du är socionom/ psykoterapeut/ psykologeller har annan likvärdig utbildningoch harlångvarig erfarenhet som handledare för personalinom kommunal verksamhetoch/eller utredareinom myndighetsutövning från områden som exempelvis ekonomiskt bistånd, vuxenenhet, barn och unga, LSS. Som handledare har du erfarenhet frånhandledningsmetod som innefattar både ärendehandledning, metodhandledning och processhandledning. Vi ser gärna att du har en dokumenterad handledarutbildning eller minst 5 års handledarerfarenhet. Vidare har dugod kunskap om aktuell lagstiftning, de olika arbetssätten och bedömningsmetoder som används inom socialtjänsten. För uppdragen som utredare behöver du haerfarenhet avstatistik, analys ochatt leda projekti kommunal verksamhet.

För att lyckas och trivas i rollen som konsult ser vi att du är trygg i rollen som handledare och/ eller utredare ochdärmed står stabilt vid stressiga situationer. Du är lyhörd samt har en förmåga att kunna prioritera och strukturera ditt arbete. Du förväntas ha ett professionellt bemötande, prestigelöst förhållningssätt och god samarbetsförmåga med arbetskamrater och samverkanspartners.

MER INFORMATION

Vi söker dig som har eget företag eller är intresserad av en tidsbegränsad anställning och vill ingå i vårt nätverk. För mer information kontakta ansvariga rekryterareJessica Ekberg på 079-006 68 66 eller [email protected] Hanna [email protected]

OM ACCEPTUS

Acceptus grundades 2001, har huvudkontor i Stockholm och har idag 25 medarbetare. Acceptus erbjuder behovsstyrt ledningsstöd samt digitala vårdtjänster och arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Här får du vara en del av en stabil organisation med ett närvarande ledarskap och hjälpsamma kollegor. Kulturen är familjär med stor grad av transparens.

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-03
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk