OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Customer Success Agent på halvtid
Agent Kundtjänstmedarbetare Customer Success Agent
Utgått

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag med ett viktigt syfte? Hos oss gör du skillnad på riktigt!

På Medicheck strävar vi alltid efter att utmana och förbättra. Hos oss får du utrymme att utvecklas både specifikt och brett. Hos oss är du med och bygger den nya vården.

Nu söker vi en ny medarbetare till vår Kundtjänstsom vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa!

Om rollen

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare på halvtid som vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa och bidra till att förbättra vården för våra patienter och specialistläkare. I den här rollen kommer du att vara en viktig del av vårt team och hjälpa patienter samt läkare via chatt och e-post med diverse frågeställningar, bokningar och enklare teknisk support. Du kommer även att hantera administration kopplad till provtagningar och skapa remisser för prover som köpts i vår shop

I rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att...

  • Bemanna vår chatt och ge support till patienter och specialistläkare.
  • Svara på inkommande e-post och hantera olika frågeställningar.
  • Administrera provtagningar och remisser.
  • Samarbeta nära med övriga teammedlemmar för att säkerställa en hög servicegrad.

Vi letar efter dig som drivs av att arbeta i en entreprenöriell miljö och som...

  • Har erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller i en supportorganisation.
  • Behärskar svenska och engelskaflytande i både tal och skrift.
  • Är van vid att arbeta skriftligt och kan kommunicera tydligt och strukturerat.
  • Trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt och kan hålla lugnet vid hög arbetsbelastning.
  • Är lösningsorienterad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
  • Har ett digitalt mindset och är bekväm med att navigera i olika system.

Det är även meriterande om du...

  • Har erfarenhet av att arbeta i supportverktyget Zendesk.
  • Har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg.
  • Har arbetat med ärendehanteringssystem tidigare.
  • Har vana av att arbeta med brådskande ärenden och samtidigt kan hålla fokus på de långsiktiga målen.

Vad vi erbjuder dig...

  • En halvtidstjänst med möjlighet till utveckling i ett företag med ett starkt syfte.
  • En kreativ arbetsmiljö i centrala Stockholm, med möjlighet till hybridarbete.
  • En härlig företagskultur där vi har roligt på jobbet och värnar om balans och välmående.
  • Möjligheten att jobba på ett ungt tillväxtföretag där ditt arbete gör skillnad.
  • Utvecklingsmöjligheter – från dag ett får du möjlighet att ta fullt ägandeskap över dina uppgifter.

Om oss

Medicheck är en digital vårdgivare som förenklar kontakten mellan patienter och kvalificerade specialistläkare. Vårt mål är att erbjuda precis rätt vård direkt, utan omvägar. Vi är ett team på huvudkontoret som arbetar med kommunikation, sälj, IT-teknik, HR, medicinskt ansvar och kundtjänst, samt ett nätverk av cirka 100 anslutna specialistläkare.

Övrig information

Start:Omgående / Enligt överenskommelse

Arbetets omfattning:Halvtid med möjlighet till utökning. Viss flexibilitet i förläggningen av dina arbetstider finns.

Plats:Stockholm/Hybrid

Rekryteringsprocess:Intervjuer sker löpande

Ansvarig rekryterare och kontaktperson:Cia Tideberg, HR-Manager, [email protected] (ansökningar mottages ej via mail, endast frågor kring tjänsten).

Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-10-01
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk